.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انهدام یک شبکه فساد توسط سپاه گیلان
ترویج سبک زندگی غربی، مد و لباس مغایر با فرهنگ ایرانی اسلامی، حضور در شبکه های مدلینگ کشوری و اجرای برنامه های خلاف شئونات اسلامی و ایرانی و برگزاری مسابقات مدلینگ کشوری از دیگر اهداف و برنامه های این شبکه سایبری ذکر شده است.

مرکز مبارزه با جرایم سایبری سپاه قدس استان گیلان از انهدام شبکه گسترده ترویج فساد در فضای مجازی خبر داد.

مرکز مبارزه با جرایم سایبری سپاه قدس گیلان روز یکشنبه با صدور بیانیه ای از انهدام شبکه گسترده ترویج فساد در فضای مجازی خبر داد.

در این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: به اطلاع مردم عزیز و غیرتمند استان گیلان می رساند در ادامه شناسایی و اشراف بر عوامل مخل امنیت اخلاقی و اجتماعی در فضای سایبری استان، سربازان گمنام مرکز مبارزه با جرائم سایبری اطلاعات سپاه قدس گیلان، موفق به کشف و شناسایی سرشبکه های فعال در حوزه های ضدفرهنگی و ضداخلاقی در شبکه های اجتماعی موبایلی و رایانه ای شدند.

در این بیانیه بخشی از اهداف و برنامه های این شبکه سایبری ترویج بی بندوباری و اشاعه فرهنگ برهنگی، قبح شکنی و عادی سازی بی حجابی، ایجاد حس رقابتی برای جوانان جهت جلوه دادن برهنگی، رواج نامتعارف البسه بدن نما و لوازم آرایشی عنوان شده است.

ترویج سبک زندگی غربی، مد و لباس مغایر با فرهنگ ایرانی اسلامی، حضور در شبکه های مدلینگ کشوری و اجرای برنامه های خلاف شئونات اسلامی و ایرانی و برگزاری مسابقات مدلینگ کشوری از دیگر اهداف و برنامه های این شبکه سایبری ذکر شده است.

مرکز مبارزه با جرائم سایبری اطلاعات سپاه قدس گیلان در این بیانیه، ضمن قدردانی از عموم مردم سرفراز گیلان و کاربران دلسوز فضای مجازی که با گزارش های خود این مرکز را برای مقابله با اهداف شوم دشمنان نظام یاری می دهند، خاطرنشان کرده است: پیرو گزارش های مردمی دریافت شده و اشراف حاصله، طی دوماه آینده پروژه دیگری در شبکه های اینستاگرام، وایبر، واتس آپ و... اجرایی خواهد شد که جزئیات آن متعاقباً به اطلاع عموم مردم گرانقدر استان خواهد رسید.

مرکز مبارزه با جرایم سایبری سپاه قدس استان گیلان در این بیانیه اضافه کرده که آماده دریافت گزارش های مردمی و معرفی عناصر مرتبط با سرویس های جاسوسی، ضدانقلاب و ضد فرهنگی که در شبکه های اجتماعی، بخصوص فیسبوک در حال جذب و ارتباط با کاربران فعال داخلی هستند از طریق سایت Gerdab.ir و یا آدرس ایمیل Gilancyber14@cybermail.in می باشد.
منبع: ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.059 seconds.